Bullarna är slut....

Har ej hunnit skriva något, har varit magsjuk en dag på utbildning den andra och trött och eländig annars.
Men igår så ringde min största unge och sa att de kommer hem idag oj vad jag blev glad.
Så min käraste är just nu i stan och möter bussen, väntar och längtar, de skulle nog hämta pizza också.
Har stekt köttfärsen (tacos)färdigt tills imorgon, då ska vi festa och ha det skönt tillsammans med våra barn.
På söndag ska vi till mor o far på middag, Anna ska stanna där i två hela dagar, hon ska praoa hos mormor på kommun.
Nu sluta sista visan, den vill jag sjunga nu.....vi hörs o ses!!!

Bullbak....m.m.

Har städat och fejat och bakat hela dagen.
Just nu blev datorn ledig, har en liten kille som fått feber och magsjuka och han är så ynklig men det får man vara när man är liten eller hur....
Kände själv att det mullrade i magen igår kväll men jag tog vitpepparkorn och en liten jägermaister....
Hade tänkt åka till svärföräldrarna och se hur de har det, men svärfar ringde och sa att de har det bra, det var skönt att höra.
De stora barnen i Luleå har det snöigt och blåsigt(enligt Karro).
Dom skulle åka ut till storheden och handla.
Ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll!!!

Städning...

Nu så har man tagit bort julen inomhus i alla fall, men det som finns ute kan få vara tänt än ett tag till, det heter ju att julen varar fram till påska....
Ska ta på mig skidorna och åka en sväng med Anton, han har tjatat sedan igår, men nu finns det ingen återvändo.
Senare i dag åker vi till den äldre ´generationen´Flygel, för att se att de har det bra och har hälsan.
Så har man börjat med teater träning igen, det ska bli både roligt och jobbigt,men man har så roligt.
Vi hörs !!!!!

Hå,hå,ja,ja.......

Nu så börjar det att dra ihop sig till skol start igen, men det ska bli roligt att komma tillbaka efter allt som hänt under julen.....
Var till Lule och tittade till mina stora barn och de hade det bra, Karro har ännu svullna halsmandlar, men hon sa att det är lugnt mamma... snyft..
Hon börjar sin praktik på måndag hos Tords foto i Gammelstad och det såg hon fram emot, för foto är det hon brinner för...
Var och gjorde en del affärer osäkra och man blev lite fattigare....
Ha det bra kära bloggare vi hörs och syns!!!

2006.........

Hoppas att alla har fått eller får ett gott nytt år.
Jag själv är orolig för min äldstas hälsa, hon var till läkaren i fredags i Lule och där sa de att hon hade en ordentligt virus o´ch skulle ta det lugnt för annars kan hon få hjärtmuskelinflammation, hugaligen vad jag är orolig...
Har ringt som en bestatt igår och idag, jag till ock med väckte henne idag så jag bad om ursäkt och bad henne somna om.
Hon ringde för en stund sedan och var jätteledsen och hade inte kunnat somna om, jag tror att vi åker till Lule imorgon, måste dit och hålla om henne en stund......
Måste stuta nu men vi hörs alla bloggare, Många kramisar.....