Dagen efter!


Denna e med lax och räkor!

Denna har Anton gjort själv, fin eller hur?
Goda var dom också! hade även bakat en blåbärspaj och en liten tårta, har inga bilder på dessa för Anna for med kameran till Karungi och skulle fota hästarna!
Kalle hade köpt nårga nya vin sorter och de var inte så tokiga!
Måste sluta för denna gång, ska ta mig en tur med skidorna innan alla vaknar!!!
Flickor i Lule jag längtar till torsdag!!!!
Kramisar till alla som läser bloggen!!!!!!!

Grattis minstingen !

Våran lillpojke fyller år idag!


Detta kort togs när lilleman var 4 år, så det e 10 år sedan !
Vi ska göra 2 smörgåstårtor som han bestämt att han ville ha, en med skinka o leverpastej och den andra med räkor och lax( som han själv ej kan äta men ändå).
Imorgon så kommer mormor och morfar,farmor och farfar och grattar honom, flickorna från Lule kommer nästa helg!
Veckorna går så fort att man ej hinner med !Snön smälter redan!!!!
Ikväll så ska jag smaka på ett vin som guben köpt åt mig, få se hur det smakar!!!
Nu kallar smörgåstårtorna!!!
Vi synes och höres!!!!

Söndags morgon!

Sitter och tittar på "the biggest loser" på kanal 5!
Helgen har snart gått igen! Igår var vi på middag och käkade gott och det blev lite dricka till förstås, grannen kom och hämtade oss, tackar för det!
Har sökt som en j....l efter mina symönster, tänkte sy en kjol och byxor till lillan, har hittat ett jätte fint rosa plyschtyg!
Men det som söker hon finner så jag hittar det säkert idag!!!
Ska börja förbereda middagen snart för som vanligt på söndagarna så åker vi och tittar till de äldre paret Flygel!!!
Ska ta på mig kläderna och gå en liten promenad före duschning och matlagning!
Ta vara på  det Ni har och njut!!!

En liten bild på 4 av mina älsklingar!
Vi höres när vi höres!

Tarmrensning!

Fick maginfluensa igår, kände under natten till tisdag att det snodde runt i magen, men for till jobbet, men fick fara hem efter lunchen för jag frös som bara den.
Väl hemma(vid 11) gick jag och la mig i sängen under täcket och somnade på en gång, vaknade först vid 3 tiden, gick ner för att dricka vatten och spydde upp detta oxå(usch). somnade om på soffan av och till resten av kvällen, kunde inte äta middag, tyckte allt luktade illa och smakade urk, bara det fick mig att springa och spy!
Gick upp och la mig till natten vid 10 tiden och har sovit som en klubbad oxe hela natten fram till 9 i morse och känner mig ännu trött, har ätit middag och fått behålla denna. Får se om man åker till jobbet imorgon, som det känns nu så ska det gå!!!!
Fredag fick jag min bärbara dator och gissa vad glad jag är!!!!
I lördags var vi till Lule och tittade till alla flickor(stora som små), vi åt pizza och tårta till efterrätt som jag bakat till oss som hade namnsdag! Vi satte upp lampor i rummen, vi skruvade ihop lillan hylla oxå!
Slutar för denna gång! Lev i nuet mina vänner!