Städning...

Nu så har man tagit bort julen inomhus i alla fall, men det som finns ute kan få vara tänt än ett tag till, det heter ju att julen varar fram till påska....
Ska ta på mig skidorna och åka en sväng med Anton, han har tjatat sedan igår, men nu finns det ingen återvändo.
Senare i dag åker vi till den äldre ´generationen´Flygel, för att se att de har det bra och har hälsan.
Så har man börjat med teater träning igen, det ska bli både roligt och jobbigt,men man har så roligt.
Vi hörs !!!!!

Kommentarer
Postat av: storasyster

Håller med om att det både är roligt och jobbigt...jobbigt blir det om någon eller några gör så att glädjen försvinner...om du förstår...

2006-01-15 @ 11:34:07
Postat av: majsan

jag förstår fullt ut

2006-01-15 @ 13:31:26
Postat av: aegnes

komdu iväg på skidor? jag skulle det med, men när jag kom till riekola och skulle spänna på skidorna så har jag tagit FEL pjäxor, jag har ju ärvt nya skidor och skor efter barnen men nog var det mina gamla skor jag hade med mig. så tji skidåkning

2006-01-15 @ 16:57:01
Postat av: kajsa

Tack så hemskt mycket för kläderna, hade två lyckliga ungar här!!!

2006-01-17 @ 22:15:59
Postat av: elli

Fan vad du städar länge segpropp!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback