2006.........

Hoppas att alla har fått eller får ett gott nytt år.
Jag själv är orolig för min äldstas hälsa, hon var till läkaren i fredags i Lule och där sa de att hon hade en ordentligt virus o´ch skulle ta det lugnt för annars kan hon få hjärtmuskelinflammation, hugaligen vad jag är orolig...
Har ringt som en bestatt igår och idag, jag till ock med väckte henne idag så jag bad om ursäkt och bad henne somna om.
Hon ringde för en stund sedan och var jätteledsen och hade inte kunnat somna om, jag tror att vi åker till Lule imorgon, måste dit och hålla om henne en stund......
Måste stuta nu men vi hörs alla bloggare, Många kramisar.....

Kommentarer
Postat av: elli

åh Majsan så hemskt. Jag förstår att du vill dit. Hälsa henne så mycket. När man är dålig så är det mamma som gäller sen spelar det ingen roll hur gammal man är. Kram

Postat av: kajsa

Jag skulle ha gjort detsamma! Hoppas att hon kryar på sej, håller med Elli att är ungarna dåliga så är det mamma som gäller! Hälsahenne med en stor kram! Kör försiktigt!

2006-01-01 @ 18:13:17
Postat av: aegnes

hoppas att hon kryar på sig fort.
kram

2006-01-02 @ 07:10:50
Postat av: aegnes

hur har du det med dotra? bättre eller lika eller sämre. hoppas på det bästa. nu ska jag snart gå se på nanny fran. älskar deras butler
kram

2006-01-03 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback