Bullarna är slut....

Har ej hunnit skriva något, har varit magsjuk en dag på utbildning den andra och trött och eländig annars.
Men igår så ringde min största unge och sa att de kommer hem idag oj vad jag blev glad.
Så min käraste är just nu i stan och möter bussen, väntar och längtar, de skulle nog hämta pizza också.
Har stekt köttfärsen (tacos)färdigt tills imorgon, då ska vi festa och ha det skönt tillsammans med våra barn.
På söndag ska vi till mor o far på middag, Anna ska stanna där i två hela dagar, hon ska praoa hos mormor på kommun.
Nu sluta sista visan, den vill jag sjunga nu.....vi hörs o ses!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Kul att storungarna kommer hem, då leker livet igen! Tycker åxå att det är kul när mina storungar är hemma.

2006-01-28 @ 14:38:21
Postat av: elli

Vilket underbart inlägg kära kollega!!!

Postat av: joannah

nu tycker jag att du också börjar bli lite som din kollega elli...seg med inläggen!

2006-02-04 @ 18:56:19
URL: http://joannah.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback