Hå,hå,ja,ja.......

Nu så börjar det att dra ihop sig till skol start igen, men det ska bli roligt att komma tillbaka efter allt som hänt under julen.....
Var till Lule och tittade till mina stora barn och de hade det bra, Karro har ännu svullna halsmandlar, men hon sa att det är lugnt mamma... snyft..
Hon börjar sin praktik på måndag hos Tords foto i Gammelstad och det såg hon fram emot, för foto är det hon brinner för...
Var och gjorde en del affärer osäkra och man blev lite fattigare....
Ha det bra kära bloggare vi hörs och syns!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

När Karro är hemma nån gång så ring mej för jag vill ha lite hjälp med min kamera...
Vad skönt att hon är på bättringsvägen det är så svårt att ha ungarna långt borta när dom är sjuka.
Vi ses på måndag....

2006-01-06 @ 10:33:58
Postat av: elli

Ja det ska bli roligt att äntligen träffas. Vi kommer att få munsår av allt pratande du och jag. Så ta med dej lipsyl och halstabletter. Kram

Postat av: aegnes

var håller majsan hus?har du fått sår på fingrarna åxå eftersom du inte skriver?

2006-01-13 @ 06:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback