2 veckor till semestern!!!!!

Nu har man bara 2 veckor fram till semestern! Gud va jag längtar!
Veckan som gått har varit intensiv, ganska många barn på frillo, men vad gör det när man älskar sitt jobb!
I onsdags morse när de på förskolan kom till jobbet vid 5 tiden på morgonen så fanns det ungdomar på skolans tak!
Då undrar man vet föräldrarna var de har sina barn/ungdomar? 

En bild på 3 av mina ungar!!!
Ha en trevlig helg alla bloggare!

Uppdatering på en onsdag!!!

Sitter på jobbet och ska försöka uppdatera mig på order av Elli!
Så på Kajsas blogg att man blivit utmanad!
Här kommer min lista:

5 saker på min "to do-lista" inför morgondagen

1. Vara ledig
2. Åka till stan för att handla
3. Vattna i växthuset
4. Laga middag
5. Äta god mat o godis

5 dåliga egenskaper

1. Kan vara på dåligt humör
2. Dålig på att vara dum( enligt Emmy)
3. Är inte morgontrött
4.
5

5 platser jag bott på

1. Keräsjoki
2. Luleå
3. Keräsjoki
4. Luleå
5. Korpikylä

5 jobb jag haft

1. Bredskaps arbete på Elevens förskola
2. Kallskänka på Domus resturangen i Happis
3. Städat åt ASAB
4. Spring vikarierat på jättemånga förskolor i Luleå
5. Mitt nuvarande jobb som jag älskar

Håll till godo! Utmanar mina stora flickor i Luleå!!!!!
Kramisar Mamma/Majsan!


1 årsdag !

I går var vi till Luleå och firade våran prinsessa Tindra som fyllde hela 1 år!
Där var det fullt med folk, Tindras farmor o farfar, lill faster, stor faster med familj och så vi alla !
     

Sofia hade bakat tillsammans med sin stora syster !
God fika var det !
   
Tårtan och blåbärspaj och annat smått o gott!  Tindras kusin Wilma!

En liten bild för Elli!
    
 Mina underbara barn !
Vilken lycka att ha dessa barn och man längtar tills man har fler barnbarn !!!!!
Slutar för denna gång kära bloggare, vet ej när man skriver nästa gång!!!
Ha det bra i solen men akta Er för att brännas!!!!