Tarmrensning!

Fick maginfluensa igår, kände under natten till tisdag att det snodde runt i magen, men for till jobbet, men fick fara hem efter lunchen för jag frös som bara den.
Väl hemma(vid 11) gick jag och la mig i sängen under täcket och somnade på en gång, vaknade först vid 3 tiden, gick ner för att dricka vatten och spydde upp detta oxå(usch). somnade om på soffan av och till resten av kvällen, kunde inte äta middag, tyckte allt luktade illa och smakade urk, bara det fick mig att springa och spy!
Gick upp och la mig till natten vid 10 tiden och har sovit som en klubbad oxe hela natten fram till 9 i morse och känner mig ännu trött, har ätit middag och fått behålla denna. Får se om man åker till jobbet imorgon, som det känns nu så ska det gå!!!!
Fredag fick jag min bärbara dator och gissa vad glad jag är!!!!
I lördags var vi till Lule och tittade till alla flickor(stora som små), vi åt pizza och tårta till efterrätt som jag bakat till oss som hade namnsdag! Vi satte upp lampor i rummen, vi skruvade ihop lillan hylla oxå!
Slutar för denna gång! Lev i nuet mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Annika

Nämen huvva. Det här kunde du ha låtit bli att berätta! =D

Jag är ju så nojjig när det gäller magsjuka!! :D

2009-03-04 @ 21:10:41
Postat av: elli

Huvva, din stackare.

Herregud det är ju andra gången du har det på kort tid. Uch. Hoppas du är frisk nu!! Kram

2009-03-05 @ 18:22:21
Postat av: Kajsa

Så går det när man festar med pizza och tårta...låter jag avensjuk nu? Alltså på gottigottet INTE på vomeringen.../Kram

2009-03-08 @ 10:06:09
Postat av: elli

Vad jag vet så är magsjukan över och då går det inte att leva på gamla meriter så därför tycker jag du ska uppdatera dej med bla bilder från sovrummet!!!!!

2009-03-14 @ 08:54:42
Postat av: Karolina

Ja, jag håller med Elli. Uppdatera dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback