Grattis minstingen !

Våran lillpojke fyller år idag!


Detta kort togs när lilleman var 4 år, så det e 10 år sedan !
Vi ska göra 2 smörgåstårtor som han bestämt att han ville ha, en med skinka o leverpastej och den andra med räkor och lax( som han själv ej kan äta men ändå).
Imorgon så kommer mormor och morfar,farmor och farfar och grattar honom, flickorna från Lule kommer nästa helg!
Veckorna går så fort att man ej hinner med !Snön smälter redan!!!!
Ikväll så ska jag smaka på ett vin som guben köpt åt mig, få se hur det smakar!!!
Nu kallar smörgåstårtorna!!!
Vi synes och höres!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsakajsa

Jag minns detta kort!!! Men så söt han är!!!! STOR grattiskram till den lilla godingen!

2009-03-20 @ 19:05:20
Postat av: elli

Kångkratjuleichens!!!

Var viner gott isåfall namn och nummer!!!!

Sijo

2009-03-21 @ 09:05:58
Postat av: Sofia

Jodå jag mådde bra i morse :)Och kul hade vi :P

Längtar till helgen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback