Söndags morgon!

Sitter och tittar på "the biggest loser" på kanal 5!
Helgen har snart gått igen! Igår var vi på middag och käkade gott och det blev lite dricka till förstås, grannen kom och hämtade oss, tackar för det!
Har sökt som en j....l efter mina symönster, tänkte sy en kjol och byxor till lillan, har hittat ett jätte fint rosa plyschtyg!
Men det som söker hon finner så jag hittar det säkert idag!!!
Ska börja förbereda middagen snart för som vanligt på söndagarna så åker vi och tittar till de äldre paret Flygel!!!
Ska ta på mig kläderna och gå en liten promenad före duschning och matlagning!
Ta vara på  det Ni har och njut!!!

En liten bild på 4 av mina älsklingar!
Vi höres när vi höres!

Kommentarer
Postat av: elli

Ta vara på det ni har och njut!! Gu vad bra tänkt. Sii you tomoråv

2009-03-15 @ 10:22:35
Postat av: kajsa

Jag ser åxå på Biggest looser! tio över 8 i femman lördag och söndag! Vi blev bjuden på middag i Luleå vi! Mums!!! Si jo todäj

2009-03-16 @ 06:24:15
Postat av: Karolina

Nu är jag ju lite stött, hoppades faktiskt att du skulle lägga ut snygg-bilden på mig med, som jag tog samtidigt som den där. Fast det kanske var bäst att du inte gjorde det :P Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback