Uppdatering på en onsdag!!!

Sitter på jobbet och ska försöka uppdatera mig på order av Elli!
Så på Kajsas blogg att man blivit utmanad!
Här kommer min lista:

5 saker på min "to do-lista" inför morgondagen

1. Vara ledig
2. Åka till stan för att handla
3. Vattna i växthuset
4. Laga middag
5. Äta god mat o godis

5 dåliga egenskaper

1. Kan vara på dåligt humör
2. Dålig på att vara dum( enligt Emmy)
3. Är inte morgontrött
4.
5

5 platser jag bott på

1. Keräsjoki
2. Luleå
3. Keräsjoki
4. Luleå
5. Korpikylä

5 jobb jag haft

1. Bredskaps arbete på Elevens förskola
2. Kallskänka på Domus resturangen i Happis
3. Städat åt ASAB
4. Spring vikarierat på jättemånga förskolor i Luleå
5. Mitt nuvarande jobb som jag älskar

Håll till godo! Utmanar mina stora flickor i Luleå!!!!!
Kramisar Mamma/Majsan!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag har aldrig sett dej på dåligt humör!!!

2008-06-18 @ 21:53:41
Postat av: Karolina

Vi har antagit utmaningen :)

Postat av: elli

Men nu vill jag att du lägger upp midsommarbilder och sånt!!!!

2008-06-21 @ 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback