1 årsdag !

I går var vi till Luleå och firade våran prinsessa Tindra som fyllde hela 1 år!
Där var det fullt med folk, Tindras farmor o farfar, lill faster, stor faster med familj och så vi alla !
     

Sofia hade bakat tillsammans med sin stora syster !
God fika var det !
   
Tårtan och blåbärspaj och annat smått o gott!  Tindras kusin Wilma!

En liten bild för Elli!
    
 Mina underbara barn !
Vilken lycka att ha dessa barn och man längtar tills man har fler barnbarn !!!!!
Slutar för denna gång kära bloggare, vet ej när man skriver nästa gång!!!
Ha det bra i solen men akta Er för att brännas!!!!








                              


Kommentarer
Postat av: Karolina

Det var så lite så!

Jag tror jag ska knycka hem lite bullar från sofia...

Postat av: kajsa

Men sicken smaskig och fin tårta!!! Visst är väl våra barn och barnbarn det bästaste som finns!!! Tänk att du vart en mommis i ett helt år! Grattis!!!

2008-06-09 @ 23:11:05
Postat av: Sofia

Haha nej de förstår jag att du inte gör :P Inte jag heller men de måste ju göra iaf :)

Jo den var jätte fin =) kram

2008-06-12 @ 08:10:19
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Vi får vara stolta över våra fina ungar!

2008-06-12 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback