Hejdsan, hoppsan i lingonskogen!!!

Det var länge sedan man uppdaterade sig!
Nu för tiden så har ju nästan alla facebook så där skriver man om nästan allt!
Sommaren som gått har jag hunnit att vara med mina stora och den minsta en vecka i Luleå!
Vi började renovera svärmor och svärfars kök och hall!!! Det var inte en dag för tidigt, snarare för sent!!!!
Snart är vi färdiga, städningen började vi(jag och svägerskan)med i lördags och den fortsätter jag med i dag!
Svärfar har fyllt 80 år och det firade vi med mat och god fika!
Väntar att sonen ska vakna så vi kan åka och fortsätta renovera!!
Tills vi hörs och syns, ha det bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo de vart det!

Jodå dom har kommit tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback