Utmanad!

Har blivit utmanad av Kajsa!
5 saker i min väska: Reservnyckel till Karro, värktabletter, pennor, börsen, 5:a till kundvagn!
5 saker i min frys: köttfärs, potatisbakelser, fiskpinnar, blåbär o lingon.
5 saker i min garderob: byxor, tröjor, strumpor, gardiner o sängkläder.
5 saker i min bil: bensin, reserv däck, varukassar från ica, mp3, penna.
5 personer som jag utmanar: Karro, Sofia, Agnes, Annika, Linda!!!!!

Här i Korpikylä har vi firat 22 års födelsedag!!!
Under veckan som gått har vi gett bort 2 av 3 kattungar, den ena for till Lövhden och den andra till Happis, den sista ska till grannen!!!!
I torsdags så körde en god vän på en älg efter att ha skjutsat hem Anna! Usch va hemskt! Kalle for för att hjälpa, framrutan var helt intryckt i bilen ett under att hon ej blev skadad!
Var ledig hela fredagen och var på stan, gjord en del inköp till köket och till skolan !
I går hade vi en liten fest, vi bjöd på smörgåstårta och gräddtårta samt pottisbakelser o godis, vin och endel goda drinkar!!!!
Sitter och fundrer opm man ska ta sig i kragen och gå ut för att laga växthuset som blåst sönder under natten till lördag!!!! Sätter nog en pressening runt den!!! Lättast!
Skall titta i kylen för att börja med lunchen!!! Alla har ej ännu stigit upp!
Ha det bra i hösten alla bloggare och läsare, vi synes o höres!

Kommentarer
Postat av: aegnes

agnes har redan gjort denna så d så ;p

2008-09-28 @ 12:54:05
Postat av: elli

Vad då för drinjar????

Si jo tomårråv.

2008-09-28 @ 13:30:31
Postat av: Kajsa

Menar du att du har potatisbakelser i frysen?????Men Herregud Majsan...det är det godaste som finns...ät dom för tusan!!!! Hörde att det var på håret för henne.Hon hade helt enkelt änglavakt!

2008-09-28 @ 16:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback