Konfirmation!

Helgen kom och gick!
Vi har haft födelsedag i fredags o vi firade gubben med en ölmaskin+tillbehör!
Konfirmation av Anna i lördags, den gick jättebra o var den kortaste av de jag varit på ca 1 timme bara!
När vi skulle åka hemåt så upptäckte jag att våra husnycklar var kvar i våran bil o Kalle var på väg o hämta farmor o farfar, vi andra åkte med Sofia o Christoffer, så vi fick vackert vänta!
När vi var på vägen hem så såg vi att det låg en människa på en parkeringsplast (Kartivuoma)på marken, med en filt över sig o folk hade stannat så de vinkade bara att vi skulle åka förbi, väl hemma så körde ambulansen förbi från Övertorneå hållet, Kalle hade mött den och den kom emot mot Kalix, huga vad hemskt!
Det är så tyst i huset sedan lillan åkt iväg hem, saknar dom redan!
   

En liten bild på lillan som just spytt på mormor, som skulle pussa henne! Va gör man annat än skrattar!
 

Imorgon kväll så ska jag och gubben och några till gå och lyssna på Terry Evans på Tornedalskolan!
Måste sluta för denna gång! Vi hörs och syns! Ni som tjyvläser lämna gärna en kommentar!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Här tjuvläses ingenting!!! Det var den absolut kortaste konfirmationen nånsin! Blev så full i skratt när flickorna tog natt varden...man såg hur ryggarna skakade av skratt. bra val att Anna bärde korset, hon hade samma stil som min Joannah! Såg inte dej men Sofia och Prinsessan såg jag! See jo tomoorow!

2008-05-18 @ 20:05:32
Postat av: Lotta

Anna och Soffi är ju sjukt lika! Och älskar Tindras blick på första bilden när hon spytt på dig! :-D

Postat av: Nina

tjuvläser inte heller, lämnar kommetar när jag läst :).

jag skall också på terry

2008-05-19 @ 10:27:03
Postat av: Nina

tjuvläser inte heller, lämnar kommetar när jag läst :).

jag skall också på terry

2008-05-19 @ 10:27:23
Postat av: elli

Vist var det roligt på Terry evens seansen???

2008-05-20 @ 18:38:28
Postat av: kajsa

ibland känns det som att du och Elli och Jag är triomebumba...du vet...man ska leva för varnadra...

2008-05-24 @ 21:57:33
Postat av: Nina

Men vilken fin sida du fått dig :)

2008-05-31 @ 14:51:03
Postat av: Kajsa

Verkligen fint härinne! hade vart kuligt om ni stannat på en kopp i dag...kanske nästa gång va!

2008-05-31 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback