Semesterns 3:e dag!

I helgen var Sofia med familj upp och det är alltid roligt, vi var på ö-tå marknad!
I måndags ringde svägerskan och undrade om vi ville ha en likadan soffa som vi har! Jag sa att jag måsta prata med gubben, nog tyckte han att det lät bra, då började han fundera hur vi skulle möblera rummet, han började knacka i väggarna för att se om det skulle gå att göra en ny dörr öppning till köket från rummet.
Sagt och gjort nu har vi en ny dörröppning till köket från vardagsrummet, vi har satt igen dörren ut till hallen. Bilder kommer senare(Anna har kameran i Björkfors).

Baka baka bulla, sätt smör emellan, socker under, socker på, vem ska lilla bullan få?

Lite kanel ska det också vara på bullarna, tycker lillan!

Morfar har köpt en ny gunga till prinsessan, fin eller hur?
Här sitter hon och har fått sin allra första fläskläpp, var lite ledsen, men med lite gungning så gick gråten över!!!
Herregud vad jag led när hon slog sig i läppen!
Ska nu fortsätta och plocka i sakerna från rummet, ikväll/natt så är jag och gubben chafförer till ett par vänner som firar en 70 åring inne i stan!
Har det bra i sommar värmen alla bloggare!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad söt lillan är :D

Postat av: Karolina

Fina bilder på lillan :)

2008-07-16 @ 18:56:44
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilken liten goding hon är din Prinsessa! Du har alltså haft semester i tre dagar...hur många ggr har jag ringt dej?

2008-07-16 @ 23:19:55
Postat av: elli

Oj oj oj hur ska jag klara mej dessa veckor på jobbet utan dej!!!!!

2008-07-17 @ 21:41:24
Postat av: Sofia

Jo de är tur att dom gör de, dom ska börja på tisdag så vi behöver inte flytta förrän då :P

2008-07-18 @ 09:56:45
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Visa bilder på vardagsrummet!

2008-07-21 @ 17:29:18
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt tjej !!

2008-07-21 @ 22:16:24
Postat av: Nina

Var jag som skrev om söt tjej

2008-07-21 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback