Semester vecka nr.3!


Lite bilder på vardagsrummet som snart är färdigt, lite suddiga bilder!!!!
Köket har oxå fått lite mer skåp och bänkskivor, samt att vi köpte ny kyl på Elgiganten i lördags och det var i sista stund för på söndag när jag började baxa ut den gamla kylen så var det vatten bakom den, lite panik fick man ju, man undrade hur mycket vatten som kommit på golvet o gått under denna? 
Vi är kattvakter åt svärmor o svärfar,de har åkt till Söderhamn o hälsat på Kalles äldsta syster!
Ikväll är det som sagt Allsång o Morden i Midomer som gäller!!!
Till veckan som kommer så kommer nog lillprinsessan med mor o far upp! Va kul!
Nu väntar Anna o gubben att vi ska åka o titta till katten! Kanske åker vi och badar oxå!!!! Kanske det är för kallt för min del, man har ju detta med ena benet som jag får sendrag i så fort det blir kallt!!!
Nog om detta, vi höres alla bloggare!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Blev det nåt bad för dej? Jag har ännu inte premiärdoppat mej...Äntligen fick du fint väder på din semester åxå.../kram

2008-07-30 @ 07:21:41
Postat av: elli

Vad det var roligt att prata med dej i telefon idag!!!!! Fast du fick luren i örat..haha!!

2008-07-31 @ 18:22:19
Postat av: Nina

Vet hur det är med sendrag...fy tusan så jobbigt.

2008-08-01 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback