Äntligen semester!

Nu har man börjat sin semester och det ser ut som att vädrets makter är med mig!!!
Sitter och föröker uppdatera med en liten tjej som ska hjälpa till! Har tänkt att åka till Ö-tå marknad på eftermiddagen! Sofia o Christoffer for till Ikea och vi har hand om lillan, har precis gjort en bulldeg, tänkte lillan skulle få baka själv! Gräsmattan är klippt och växthuset vattnat!
I torsdags så blev en av katterna överkörd på stora vägen, så Anna har gråtit en skvätt, visst blir man ledsen men vi har sagt att när vi bor så pass nära vägen så kan man inte vakta i dom!
Nu ringer degklockan! Vi höres alla bloggare!!!!
TREVLIG SOMMAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Oj, be sofia ta hem lite bulla åt mig!

Var väskan fin som sofia köpte åt mig? Kan knappt vänta på att få den!

Postat av: elli

Vi har vart på marknaden och jag fick mej en solhatt!!!

2008-07-12 @ 18:17:34
Postat av: Kajsa

Förstår att Anna blev lessen! J*la bildrullar!!! Fick Prinsessan baka då?

2008-07-14 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback