1 vecka till semestern!

Nu är det nedräkning, för varje dag som går!!!!
Imorgon ska vi till Lule och hämta hem Anna och föra Anton til Karro! Anton sa att han skulle ta med sig sin dator och sodastreamen!
En bild på killen som tog sitt allra första dopp i torsdags!


När vi ändå är i Lule så måste jag stilla min "abstinens" träffa lillan såklart!
Denna helg är det Pajala marknad och nästa helg Övertorneå marknad och då ska jag dit!!!!


Detta är efterrätten idag! 
Pannacotta m bärsås!
Ska fortsätta och plocka i hallen och slänga en massa saker!
Vi höres alla bloggare!










Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad gott det såg ut att vara!

Fin bild på anton också :)

Postat av: elli

Hur gjorde du den då?????

2008-07-06 @ 10:50:19
Postat av: Kajsa

Han ser ut att frysa där han står! Efterrätten såg verkligen smaskig ut! Har ni haft mkt på jobbet?

2008-07-07 @ 07:54:18
Postat av: Nina

Vilken smarrig efterrätt, vattnas i munnen.

2008-07-08 @ 10:47:19
Postat av: aegnes

kan du inte ta med efterrätt å komma till mig å fira att vår semester börjar snart, snart, snart

2008-07-10 @ 06:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback