Sista semesterdagen/kvällen !!!

Nu så sitter man och uppdaterar på semesterns sista dag/kväll, 4 veckor har gått ganska så fort, jag ska inte klaga på vädret för jag e ingen solpressare!
Vi har hunnit med mycket under de 3 första veckorna, vi har gjort vardagsrummet färdigt, i köket har vi ännu lite kvar att göra, jag fick några extra skåp bredvid kylskåpet!

Kalle har även börjat gräva en damm som inte blir färdig i år!


Vi har även haft Sofia med familj hos oss i veckan och det är alltid roligt!
En liten bild på lillan!

I lördags var vi till Luleå och hämtade hem Anton som varit hos Karro !
Idag har jag skrapat fönster och kittat dom som var trasiga, har även målat väderkvarnen som blev svart prickig av knott som den måste jag skrapa och måla en gång till!
Nu ska vi åka och mata katten hos svärföräldrarna, dom kommer hem imorgon bitti med bussen från Söderhamn! (skönt att de är snart hemma)!
Vi syns och hörs alla bloggare!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det hade me andra ord inte suttit illa med några veckor till...Jag tycker att alla som jobbar på skolan eller dagis borde ha lov hela sommaren!

2008-08-11 @ 07:46:08
Postat av: Karolina

Oj vad fint.

Nu längtar jag hem.

Postat av: Linda

Ni ser ut att ha haft samma sysselsättning som vi i sommar :)

2008-08-20 @ 08:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback