Hej och hå!

image14

Vad man längtar till dessa tittar fram igen!
Jobbade hela måndagen på frillo, vi hade bara 4 barn, så det var lugnt!
På kvällen var vi bort bjudna till S och H i Karungi, där grillade vi fläskfilé och grillkorv och till detta åt vi potatisgratäng och sallad, efterrätten bestod av marängsviss och Ni kan väl tänka er att det var supergott!
Vi var ett sällskap på 11 personer både stora som små och fler på väg!!! Vi skrattade så att magmusklerna fick sig ett ordentligt arbetspass!!! Den ena var tokigare än den andra!!!
Drycken flödade för en del där ibland bloggaren, så tisdagen gick ganska söligt fram inga hastiga rörelser eller så!
Karro har kommit tillbaka hem ett tag till!
Annas katt väntar kattungar vilken dag som helst, hon väntar med spänning och har fixat en bur som katten kan krypa in i( min lilla barnmorska). I fall någon vill ha en kattunge så säg till!!!!!
Ska ta mig en prommis innan man ska lägga sig, si ju later!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Nope - no kitty här...
Men lovar - säger te om jag hör ngn m intresse :)

Postat av: Kajsa

Längesen jag åt marängsviss...fy så sugen jag blev.

2007-05-03 @ 04:46:32
Postat av: Lotta

låter som en mysig valborg.. :)

2007-05-03 @ 11:45:00
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Annika

"Kanon" kväll ni verkar ha haft! :-)

2007-05-03 @ 12:18:38
Postat av: elli

Så det gick inte att ens nicka lite?

2007-05-06 @ 07:57:42
Postat av: Linda

Slurp så gott med marängsviss *slickar mig om munnen*.
Vilken vacker blomma :)

2007-05-09 @ 17:57:21
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vart till Pello idag...vi tutade på både dit och hitvägen...

2007-05-12 @ 19:41:22
Postat av: Annika

Nå...nu tycker jag det är dags för ett nytt inlägg!!

2007-05-16 @ 20:14:46
Postat av: Annika

Har läst ditt meddelande via bloggen istället! :-)

Trevlig Helg!

2007-05-17 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback