Barnvagns köp !

I går efter det jag kommit hem så for Kalle till Lule för att hämta hem 1:an och 4:an( alltså den äldsta o den yngsta ungen).
Jag skulle själv börja blogga men det var verkligen segt, det gick inte att skriva s och r på datorn så man fick börja med att söka felet!
Då ringer Sofia att de hade hittat en vagn på blocket, sagt och gjort jag gick in och tittade på den och visst var den fin, det var en 06:a och i neutrala färger, jag ringde Kalle att ta ut pengar så de fick fara och köpa den!
Så då gjorde man 2 ungdomar glada!
Onsdag kväll var jag, Anna,Hillevi,Sanna,Patrik,Lena,Noel och Samuel på Markus konsert och visst var pojken värd alla pengar!!! Vi stod nära scenen och efteråt så hade man lock för öronen men det var det värt!!!
Fredagen började jag först 10.30 så jag hann städa här hemma och nu så är det bara tvätten som ska tvättas och middag som ska lagas innan man kan invänta finalen i melodifestivalen!!! Har ingen speciell favvo!
Våran honkatt har vart borta 2 dagar nu så Anna är ledsen, så Kalle tyckte hon kunde fara och vara med på westernridning och utbildning hos Stefan nu på morgonen, ni skulle sett hennes ögon och hur glad hon blev!
Ska sätta på mig kläderna och fara ut och söka efter katten, vi får se om hon kommer fram!!!
Ha en bra fortsättning på lördagen! Annika grattis på födelsedagen! Jag ta utmaningen senare!!!
Elli våran favvo är ännu kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

åhh vad skönt att dom hittat barnvagn (har du bild?), å vilken snäll mommo babyn har.. :-) hoppas kissen kommer fram..

Postat av: Annika

Tack tack!! :-D

2007-03-10 @ 15:11:04
Postat av: elli

Goodie goodie!!!!!

2007-03-11 @ 10:46:16
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Kom katten fram?

2007-03-11 @ 17:37:31
Postat av: Sussi

Ja visst var han värd vartenda öre :)
Skall minsann gå fler gånger ja ;)... tror jag...

Hoppas kissen kommer tillbaka, inte roligt m bortsprungna vänner...

Vagnen!! Bild!??

2007-03-11 @ 21:26:48
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

Visst var han suuuuperbra Markus!! Vill gärna oxå se en bild på vagnen!

2007-03-12 @ 19:13:46
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vagnen var jättefin!!! Ett riktigt fynd! Glömde fråga om kateen...har ni hittat den än?

2007-03-12 @ 20:45:56
Postat av: Nina

Åh vad jag missat som ej var på Marksu...ni skriver om det på alla håll och kanter :)

2007-03-12 @ 21:21:44
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback