Semester!

Äntligen semester!
Jag beställde bra och varmt väder innan jag gick på semester och titta o känn, jag har blivit hörd!!!!
Med semestern så kommer det uppgifter som man skjutit fram och som måste göras!
Gräsklippning, vattning, tvättning av mattor m.m men vad gör väl det, man kan göra en sak varje dag!
I kväll så får jag hem lilla Tindra med föräldrar, kläm på den Ni!
Svärsonen börjar sin semester på måndag och tänkte tapetsera om i lägenheten och han ska spakla o damma en massa då sa jag att Sofia o Tindra kan komma hem och det var dom med på som tur var för oss!
Har de andra barnen på "avlastning"(som Anton säger) hos Karro i Luleå, de har vart där snart i 1 vecka, rinde igår och hörde om de tänker komma hem snart? Men då sa Anna att inte ännu!
I morse kom mor och far med deras hund för de vill inte ta med henne till Pajala (det är marknad där i helgen) hon tycker inte om att åka långa sträckor i bilen och absolut inte när det är varmt.
Måste sluta för denna gång, jag längtar redan efter lillan!!!
Ha det bra alla bloggare i denna underbara värme, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, det var ett tvärt slut!! :)
Ha en bra semeser!

2007-07-05 @ 20:12:59
Postat av: kAJSA

Jag har iallafall tutat som en galning när jag körde förbi...Nästa gång stannar jag! Kram!!!!!!!

2007-07-05 @ 23:30:26
Postat av: Nina

Vinkelivink"!

Postat av: joannah

ha en skön semester!

2007-07-06 @ 17:30:23
Postat av: elli

Ha ha, nu regnar det!!!!!!

2007-07-06 @ 17:52:48
Postat av: Kajsa

Förstår att du njuter nu! Lilla Tindra är så söt!

2007-07-08 @ 23:33:32
Postat av: Linda

Hoppas du får lite bättre väder på resten av din semester!

2007-07-11 @ 20:10:42
Postat av: sussi

Hur känns d att vara mommo :)???

2007-07-18 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback