Nu är glada julen slut !

Äntligen är ledigheterna slut!
Förra lördagen slängde jag ut alla julsaker + granen, eller jag packade ner allt.
Hade hittat nya panelgardiner på Rusta, ville sätta upp dessa så fort som möjligt, mitt i städandet så kom lillebror med familj, sambon har börjat med healing, beröringshealing tror jag att det hette, men Ni ska veta att det va skönt att få ligga en hel timme o bara lyssna på lugn musik, hon får gärna göra detta fler gånger( var försökskanin som det heter).
Hade inget fika att bjuda på men gjorde våfflor o grädde till fika istället, det uppskattades.
I vecka så började ju skolan igen oj vad det var roligt att träffa alla barnen igen, vi pratade om vad de fått i julklapp o vi vuxna var ju oxå tvugna o berätta vad vi fått, sagt o gjort vi berättade, men den bästa julklapp som jag fick eller kommer att få det är att man ska bli mormor i början av juni, oj vad jag blev glad o överraskad, den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge.......det var  ultraljudbilden som var fotot(bilden).
Jag o mina kollegor har gjort om mitt schema på frillo för att vi ska vara mer vuxna med barnen, så nästa vecka börjar vi (personal) får åka till Ikea o handla lite saker tilll frillo, det ska blir skoj!!!
Detta väder är som i april fast det pendlar mellan kallt o varmt istället för snöande o klart väder, man vet ej vad för kläder man ska ha på sig, man får hoppas att det blir bättre om inte förrr så till våren börjar titta fram.....
Måste sluta för det sitter en liten man o väntar på att datorn ska bli ledig, själv ska jag fortsätta att sticka strumpor till de stora barnen, den lille/a eller som Anna kallar magen (Hugo) behöver inte ännu några, ha det bra i kölden så ses vi när vi ses!

Kommentarer
Postat av: elli

Tur vi är flexibla du och jag. Med tanke på våra schemor. Kul på onsdag att få shoppa loss med andras penningar!!!!!

2007-01-14 @ 20:42:44
Postat av: Kajsa

Att du kan! Alltså sticka sockor till Hugo!

2007-01-14 @ 21:36:17
Postat av: Nina

Ja din svägerska har sagt att hon kan testa på mig också...så vi hela familjen måste nog ta oss i kragen för att åka till dem en sväng.....!!!

Hoppas ni hittar en massa fint på Ikea !!

Postat av: Lotta

det är så roligta att du ska bli mormor, är så himla glad för alla eran skull.. :) väntar med spänning å ser om du lägger upp bilden på bloggen.. :)

2007-01-15 @ 11:11:14
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Sussi

Tack för en toppendag :)
Trevligt med glatt och friskt främmande :)
*Kram*

2007-01-15 @ 19:07:46
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Emma

Grattis! vad roligt att bli mormor :-)

2007-01-18 @ 08:37:54
Postat av: Annika

GRATTIS "Mommo"!!! :-D

2007-01-19 @ 10:26:32
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Lisa Borgh

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback