Snöskottning!

Är det ingen måtta med denna vinter?
Först har vi kallt i flera dagar o sedan kommer det snö i massor!!!!
Nu får det vara nog!
Vad har hänt sedan sist?
Förra söndagen så fick jag mig en ny tvättmaskin, den gamla var "bara" 16 år...... så nog hade den gjort sitt. Den nya maskinen är helt underbar o tyst, man får lyssna riktigt noga för att höra den! Så här har tvättats det ena med det andra bl.a täckena från samtliga sängar, fast en i taget förståss.
Var till distriktsköterskan för att kolla blodtrycket o det var ej bra, undertrycket var för högt så jag måsta tillbaka i morgon igen för att kolla om det är lika högt, annars måste man kanske börja äta medicin....usch!!! Jag tror att det är stressen på jobbet!!!!
Har två pajer i ugnen som ska bli till middag o en sallad till förståss!
Vi åker som vanligt ikväll o ser till de äldre paret Flygel o får oss en god fika stund!!!!!
På onsdag ska jag o Elli o personalen från yngre gruppen till Luleå  o lyssna på Marie-Louise Nyberg igen, vad man längtar, det kommer att bli sent innan man är hemma! Men vad gör det när det är intressant!!!!! Eller hur?
Måste sluta för pajerna är nog färdiga! Vi si ju!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Stressa inte.
Vad gjorde du för pajer? Kanske man kan få recept!!!

Postat av: Nina

Vad det lät gott med paj:)

Jag undrar som Anki, vad var det för smarriga pajer??

2007-02-26 @ 18:52:54
Postat av: Sussi

Stressa loss - man hinner d man hinner!!

Härligt m en ny maskin - här är alla utbytta och huset blev tyst... Förutom barnen som härjar då förståss ;)

2007-02-27 @ 08:52:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

Vad var det för pajer? *nyfiken*

2007-03-02 @ 20:10:49
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Det är den inre stressen som är farlig!!!!

2007-03-03 @ 09:07:14
Postat av: Annika

Wille var sååå lättad idag när allt hade fixat sig!
Tack för All hjälp!!!

2007-03-06 @ 19:37:58
Postat av: Anonym

Tagen!! Läs min blogg!!

2007-03-07 @ 14:20:14
Postat av: Annika

Det var jag

2007-03-07 @ 14:20:28
Postat av: Anonym

Uppdatera dig nån gång då.

2007-03-08 @ 15:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback