Julafton

Äntligen julafton!
Har vart en sväng till kyrkan, vi skulle så stort på julotta men jag hade läst fel i tidningen, för det är först imorgon! Vi tände iallafall lyktorna, det var bara vi och sopbilen i farten så tidigt på morgonen.
Här vänta vi på lillan med föräldrar, herregud vad jag längtar att de kommer!
Var på stan i lördags med familjen ocg igår var jag och Karro med svärmor, vi var in på Ikea och gjorde små fynd: en ny barnsäng åt lillan, Karro hittade en fin tv-bänk på fyndet, billig var den oxå ca 150 kr, men var skulle vi ha satt den för barnsängens kartong var jätte stor så svärmor hon fick trängas i baksätet med den och en massa påsar och paket, erbjudandet gällde bara igår.
När vi kom hem så hade min mor och far kommit med julklappar och annat smått och gott till ungarna, de åker till Lule för att fira jul hos lillasyster, vilket är en stor sensation för min far som ALDRIG vill far bort på julafton.
Ska griljera skinkan och göra lite Janssonsfrästelse, vi ska hämta svärmor och svärfar på middag ikväll, de sitter ensamma nog mycket ändå.
Snabeldraken ska åxå få komma fram en liten stund.....
Jag får önska en god jul till er alla!
Elli, jag hoppas att vi ses!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elli

Ja me!!!!!

Postat av: Lotta

God Jul såhär en dag i efterskott.. :-) Jag och mamma tycker att du ska komma och fika i Kukkola med Soffi och Tindra, vi är så bekväma av oss.. ;-) Kram

2007-12-25 @ 10:22:02
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Kajsa

jag hade velat se er dra i kyrkdörren i går...hahahaha...for ni tebaks i dag då?

2007-12-25 @ 10:31:40
Postat av: Annika

God fortsättning på julen!!

2007-12-25 @ 11:09:30
Postat av: Nina

Hej, hej och godjul på dig i efterskott!!

2007-12-29 @ 19:18:09
Postat av: Linda

Gott nytt år!

2007-12-31 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback