Semstern snart slut!!!!!

Snart börjar jag jobba igen, samtidigt tråkigt men oxå roligt.
5 veckor har gått fort, har hunnit med de en och de andra, iförra veckan var vi ( min familj o syrrans) hos mor o far (de är inte hemma utan i Jukkasjärvi) vi stajlade deras kök, bytte ut fläkten, fixade nya knoppar till skåpen, mellan skåp o bänk ny matta. Idag så ska det städas o fixas färdigt, de vet inget ännu.....
I går var vi på Lule kalaset i tittade på bl.a Nanne Grönvall, Jerry Williams, Marie Lindberg och Markus förståss, vilket ös de var, jag stod inte still o var inte tyst, till och det gubben tyckte att det var värt pengarna (som han sa).Vi var hemma först vid halv 3 tiden, så man är lite mör o tränings verk i benen, men vilken god mat Thai o Vietnam köken gör...mums!
Lotta! Tänkte sätta in bilder på prinsessan men jag får de inte dit jag vill!!! De kommer så småningom!! Lovar!
Ha de! Ni som har semester kvar, sommaren kommer på måndag, sanna mina ord!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

vilken överraskning för föräldrarna!! :)

2007-08-04 @ 11:31:27
Postat av: elli

Klart sommaren kommer på måndag!! Jag har ju en vecka kvar av semestern ju!!!!

2007-08-04 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback