Poolen

Poolen

Min systers pool vid deras altan, Anton har precis badat och klätt på sig men vill ändå plaska lite!
Så var denna första jobbveckan av klarad! Pust! Nä det var riktigt roligt att komma tillbaka,fast man var tvugna att vara nere på förskolan, städerskan skulle bona golven uppe på frillo så vi får det fint till skolan börjar. Vi(jag o Kristina) tog frillobarnen till Mattis strand några av de varmaste dagarna, så de fick bada och leka. I fredags så fick jag gå på frillo för att möblera lite så de kan vara där nästa vecka, men ville inte göra allt själv så jag sparade lite till de andra oxå!!!!
Elli titta på bordet och diskmaskinen är körd!!! På måndag ska vi vara på  Kukkolaforsen tillsammans med lärarna få se vad som ska ske efter detta!!!
Nej nu kallar solen på min uppmärksamhet vi syns och hörs alla bloggare!!

Kommentarer
Postat av: elli

Ok, jag kollar bordet och tömmer diskmaskinen.

2007-08-12 @ 15:02:15
Postat av: Nina

Vilken pool, en sådan skulle jag vilja ha!!

Postat av: Kajas

VILKEN HÄRLIG POOL!!!!

2007-08-14 @ 08:00:57
Postat av: Karolina

Uppdatering kanske?

2007-08-25 @ 20:16:10
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: elli

Uppdatera dej människa!!!

2007-08-26 @ 07:21:37
Postat av: aegnes

nuhar jag legat så länge i poolen så jag är helt oigenkännlig av alla skrynklor

2007-08-28 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback