Liten uppdatering!

Man måste väl göra en uppdatering!!!!?
Här har vi haft kalas i dagar 3, man skulle tro att drottningen eller kungen bodde här, nä men min minsta prinsessa har fyllt år den 28 och hela 14 år! I fredagseftermiddag och kväll hade hon sina kompisar här! Syrran o hennes familj var i lördags o firade henne, de åker utomlands på torsdag och i går var mormor o morfar, H o S samt en ridkompis från haparanda, då bjöds det på smörgåstårta som gubben gjort(smarrig) och gräddtårta och blåbärspaj, varför ska man äta så? Man skulle kunna tro att man levde sina sista dagar!!!
På fredag kommer de äldre ungarna hem en sväng oj va jag längtar !!!!
Fick veta att jag får åka med till Jakobstad med 4-6:an nästa vecka, det ska bli riktigt roligt!
Nu vänta gubben, vi ska fara till de äldre paret och leverera blåbär!
Ha det gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: aegnes

du å elli har väl konfererat å kommer med dagförslag.)

2007-08-29 @ 19:03:40
Postat av: Annika

Låter som värsta 50 års kalaset....mums vad mycket gott!! :)

2007-08-29 @ 19:54:44
Postat av: elli

Svikar!!!!!!! e!!!!!

2007-08-29 @ 20:08:50
Postat av: Nina

Å vad mycket gotta ...slurp

2007-08-30 @ 22:27:29
Postat av: Kajsa

Tänkar bara på vad du och jag är försigkomna!!!Hahahaha...Emma och Joannah skrattade som bara den när jag berättade...dom var väldigt nöjda med att inte bara deras mamma gjorde bort sej! Ska vi starta en klubb?

2007-09-01 @ 10:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback