Uppdaterings dax !!!

Fick uppmaningen att uppdatera mig, ibland har jag inget att skriva om tycker jag och ibland finns hur mycket som helst men då blir det hjärn släpp.
Igår så skulle vi några från teater styrelsen åka till Luleå och se på Amadeus, vi skulle samlas på skolan parkering och sedan fördela oss i 2 bilar. Jag skulle åka med Anja och den andra bilen kördes av Rosa, Vi startade färden mot Luleå, men det ville sig inte bättre att Anjas bil började låta illa, vi hade  kommit fram till Tandfors skylten, vi klev ut för att se om det var punktering men det var det inte så A ringde sin gubbe och han trodde att det var något med styrningen iframvagnen på bilen så den fick man ej köra mer!!!
Var tvungen att ringa Elli i den andra bilen och tala om att vi inte kommer någon vart, de var nästan i Kalix då, så de vände och kom och hämtade oss, nog var det trångt i baksätet med 4 kvinnor!
Vi försökte ringa olika firmor i Kalix som hyr ut bilar men allt var stängt, så tanterna bak i bilen de fick sitta så till Luleå och hem, denna resa kommer man att komma ihåg länge!!! Ja säger då det att teatern eller operan var inget för mig, så de som missade den missade inget alls, höll på att somna några gånger men när de skrek så studsade man i sätet.
Vi gjorde lite shopping också, jag hittade en armbands klocka för 100 kronor o lite saker till barnen.
Vi var och åt på Thai,Thai på storgatan och gud vad det var gott men starkt.
Denna dag ska spenderas utom hus, har gjort eld i grillen och väntar att det ska blir glöd!
Si ju lejter mi frends!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahahaha!!!! Tur det var gratis...och ännu turare att jag inte kom med...Tur att du fick dej en klocka åtminstone för då var ju inte resan helt förgäves!!!

2007-04-22 @ 15:45:20
Postat av: Lotta

Haha, låter verklgen som en resa att minnas.. :-D Jag har sagt till soffi att om kissarna är kvar i sommar när jag kommer upp så tar jag gärna med dom hit ner igen, fast dom hinenr säkert bli av med dom innan.

Postat av: Nina

Köpte du klockan på smedjan!! Vi shoppade klockor där förra veckan när vi var dit med Ebba, jättebilliga!!! Ångarde att jag inte köpte en till som ombyte:(

Och trist med trängseln och teatern!

2007-04-22 @ 18:38:39
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: aegnes

säger som kajsa, tur man inte va me

2007-04-22 @ 18:40:37
Postat av: Annika

Tror att det var den thai restaurangen jag oxå varit på....jättegod mat där!

2007-04-23 @ 12:51:22
Postat av: Linda

Vinkevink!

2007-04-24 @ 19:55:14
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Linda

Ta gärna med kläderna på fredag! Jag kommer upp!

2007-04-26 @ 16:11:11
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Lotta

tycker du ska fota din dotter och skicka till mig så jag se hur hennes mage växt.. :D

2007-04-27 @ 09:16:16
URL: http://lottis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback