Tiden går....

Vad dagarna rinner iväg!
Vi har redan onsdag imorgon, då ska jag med Anna till Kalix bm och visa upp utslagen hon har i ansiktet,och på kvällen ska vi från jobbet och fira en fd arbetskompis på O´Learys jag tror man stavar det så men är ej säker!
Har vart och satt fjädrar i riset på gården för har man allargier i familjen och ändå vill ha detta påskris så får det bli på utsidan som det hamnar, har oxå gjort en knippe som skall placeras på graven imorgon kväll, så om Ni går på högmässa under påsken så titta till höger när man kommer in till kyrkogåden, där har jag satt riset.
NÄ nu ska jag ta min kopp te och gå och glutta på Martin och gänget o sedan är det dags för House sedan väntar nog John Blund på mig......
Linda tänker på dig! Hör av dig om du vill!
Si ju to morro eller sedan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att fara på O`learys! jag och Kasper skall till stan i morgon efter jobbet och köpa lite fjädrar...plus att han skall till barnens hus och handla upp sina födelsedagspengar...

2007-04-03 @ 21:24:32
Postat av: Annika

Om du ser detta innan Torsdag (messar nog dig ändå) så tar Wille ledigt imorrn från skolan. Vi tjuvstartar med påsklovet! :-D

Slå en pling när du har tillfälle! :-)

2007-04-04 @ 07:29:17
Postat av: Lotta

åhh påskris skulle man ha, här har man inge påskstämning alls.. :)

Postat av: aegnes

vilken fd arbkompis ska ni äta med. skriv till mejlen eller mobilen om du inte vill skriva här

2007-04-04 @ 18:14:06
Postat av: elli

Tack för höna pönan!

2007-04-04 @ 19:40:52
Postat av: Sussi

Ville bara önska er alla en riktigt Glad Påsk!!

/Kram Sussi

2007-04-05 @ 08:05:33
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jaha och hur har påsken vart? Migrän eller...:-)?

2007-04-09 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback