Påsklov!!!

Påsken kom och gick!
Torsdagen avslutades ca 15.00 inga barn kvar på frillo, har aldrig hänt tidigare!!!
På kvällen kom Sofia o Christoffer hem och överraskade oss med deras besök,
på långfredagen satt vi köket o åt frukost, kag var in på nätet o kollade mina mail o upptäckte ett från Ikea så vi bestämde att åka dit, visst hittade jag saker billigt bl.a en golv lampa för 29 kronor så det köptes 3 stycken som skall ges i present. Väl på Ikea så ringer min mobil o det är H som undrar om vi ville komma o "dricka" tacos hos dom på kvällen o det ville vi gärna.
Så på påskaftonen hade man lite skallebank men man överlevde. Svärmor ville bjuda oss på middag denna dag, så givetvis åkte vi dit och var där hela kvällen, påskdagen tillbringade vi hos min mor o far i Keräsjoki o där blev det oxå mat, nu vill man ej se åt några ägg på ett tag.
Sofia o Christoffer åkte hem därifrån, förresten så ha dom har 2 katter som de vill bli av med om det är någon som vill ha så ger de bort dom, de är inne katter, den ena är kille"Diesel" som blev kastrerad i julas o den andra tjej"Mercedes" förstås, hör av Er om Ni vet någon som vill ta dom, det går att dela på dom man behöver ej ta båda!!?
På annandagen så låg vi på sofforna o slöade,  var på promenad några gånger oxå.
Idag ska man fylla på förråden för kommande vecka!
Nä, nu vänta lunchen på mig och de andra, vi hörs och syns!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Finns d nåt bättre än att bli bjuden på middag!??
Tror inte d....

Postat av: Kajsa

Vilka coola namn på katterna! Har du tagit nått nytt foto på ditt barnbarn?
Visst var det härligt med snöstorm i går...:-)

2007-04-11 @ 07:59:35
Postat av: Linda

Äntligen har jag börjat läsa alla bloggar igen! Har verkligen varit isolerad i min soffa :) Hoppas du har kvar kläderna än, är fortfarande intresserad! Kom ihåg att jag har en massa bebiskläder om din flicka vill ha!

2007-04-11 @ 11:59:56
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Vilken kanonhelg ni har haft....mysigt!! :-)

2007-04-11 @ 18:54:50
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Lotta

jag funderar på å adoptera två kissar faktiskt, hållt på att övertala aki flera veckor faktiskt. :) nå bilder på kissarna om dom är kvar? :)

2007-04-12 @ 18:22:01
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Nina

Kul att påsken blev en skön helg !! Såg dig och kul att du såg oss :)

2007-04-14 @ 20:42:45
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: elli

UPPDATERIN SLÖIS!!!

2007-04-20 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback