Hallö!!!!!

Tio första
Första bästa kompis:
Maria Wikström
Första bil: En röd saab v4:a
Första kärlek: vid 9 års ålder
Första husdjur: en setter valp som jag döpt till Hoss
Första semester: åkte med mor o far till stugan i Keräsjoki
Första jobb: på dagis i haparanda
Första köpta skiva: Elvis "love me tender"
Första riktiga kärlek: när jag träffade min gubbe
Första piercing: Hål i öronen när jag var 15år
Första konsert: Hurriganes i Happis
Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Black Tower vitt vin
Senaste bilfärd: I morse när gubben skjutsade mig till jobbet
Senaste filmen du såg: "Hartbreak hotell" som jag lånat av Elli
Senaste ringda telefonsamtal: Till Karro
Senaste bubbelbadet: När vi var i Kuusamoo när jag fyllde 30 år
Senaste spelade cd: Markus
Senaste kyss: Av min man så klart!
Senaste gången du grät: I veckan
Senaste måltiden: melliset på frillo(oboy o polarkaka)
Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Ja när jag gick i mellan stadiet

Sex saker du gjort idag
1. Druckit dåligt vatten
2. Varit på badet
3. vikt en pappers groda
4.haft rast
5. Plockat pärlor från golvet
6. uppdaterat bloggen


Fem favoritsaker utan rangordning
1. bilen
2. tv.n
3. symaskinen
4. mobilen
5. soffan
Fyra personer du kan berätta allt för
Syrran, Elli,Gud och Jesus

Tre val
Blått eller rött? rött

Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Jag vill bli mormor o farmor många gånger om
2. Få leva ett bra liv.
En sak du ångrar
Att jag inte sagt ifrån tidigare till vissa personer

Det var allt

Jag utmanar Agnes,Linda,Seija


Kommentarer
Postat av: Kajsa

har du haft en setter? Hurdan då?

2007-04-27 @ 20:15:46
Postat av: elli

Manoliiito, när jag seeeer Manoliiiiitttto!!!!

2007-04-28 @ 09:24:28
Postat av: Annika

Trevlig Helg!

2007-04-28 @ 11:49:43
Postat av: Nina

Att det var snällt av Vivi !!! Ebba blev mycket glad för det igrå...och jag idag !! på vilken annan skolan skulle ni göra så ?? jag tror ni på karungiskola är enastående!!

Postat av: Linda

Har fixat den! Tack så jättemycket för alla fina kläder:)

2007-04-28 @ 15:49:39
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sussi

Hejhopp :)
Kikar in och önskar er en underbar Valborgs!!
*kramar*

2007-04-30 @ 11:54:50
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Glada Vappen till Er oxå!!

2007-04-30 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback