Höst städning!

Har "städat" ute på gården, tagit bort nästan alla gamla blommor o tömt jorden i gropar som finns här o där.
Tvättat alla fönster på huset utvändigt,mellan o invändigt,det var ett jobb som hette duga, fy tusan för det, men nu är det gjort...tills våren kommer igen.
Håller på att koka fisksoppa,korvgryta, gör smörgåstårta o vanlig tårta tills imorgon när den äldsta fyller 20 år, hon önskade sig dessa saker och visst ställer man upp o gör detta, allt för mina barn....
Sitter just nu och har en fruktansvärd hjärtklappning så att det tar på andningen o man måste hosta mellan varje ord man säger, har haft detta tidigare oxå men det var många år sedan o då trodde läkarna att det var hjärtmuskelinflammation, men det var det inte, puh för det!!! Kan vara stress?????
Jag har  Anna till hjälp att skriva detta inlägg! Tur att man har henne!
Nej , nu måste jag lägga mig en stund till o vila, så vi hörs o syns!!


Kommentarer
Postat av: elli

Älskade vän och kollega!!! Du ÄR stressad och du MÅSTE prata med Headmastern!!!!! Eller ska jag göra det...

Postat av: Anki

Hej hej!!!

2006-09-24 @ 08:21:51
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Men herregud - blev helt utmattad av att läsa ditt inlägg - TA DET LUGNT!! Viktor vill inte ha nån vikarie!!!

2006-09-24 @ 17:38:45
Postat av: Nina

LUGNA NER DIG !!!!!!

Fönstrena hade väl kunnat vara till våre...ELLER ??!!!!! Jo de hade kunnat vänta tills dess!!!!

2006-09-24 @ 21:39:31
Postat av: Kajsa

Ta det lugnt!!!!!!!

2006-09-26 @ 17:16:32
Postat av: Linda

Visst är det stress! Ta det lugnt!!!!!

2006-09-27 @ 18:31:36
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Lotta

Du måste ta det lugnt ju.. fast om du vill får du komma och tvätta våra fönster också.. ;)

2006-09-28 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback