Hipp hipp hurra

Hipp hipp hurra

Sådan kände jag mig i dag! Fyller år, men det är bara att beklaga, man blir äldre o förhoppningsvis klokare!
Vad har hänt sedan sist ?
Jo, här har man jobbat på som vanligt, fredagen städades det i detta hem och på lördag bakades det o lagades mat till söndagens tillställning!
Mina barns kusin kom i fredags o skulle hjälpa en granne att mura en skorsten o det blev jättebra!
Min lillasyster med familj,mor o far, svärmor o svärfar kom o grattade, fick en massa fina o nyttiga saker bl.a ett vind o regn ställ av min kära syster, för hon motiverade detta att jag aldrig köper något åt mig själv o nog har hon rätt alltid! Med orden innan hon åkte var "att spara inte denna utstyrsel tills den blir för liten".
Jag hade gjort en sagopåse till min guddotter, den handlar o killingen som kunde räkna till 10, oj vad hon blev glad o skulle ta med den till "dagis" på tisdag så att fröknarna kunde visa o läsa den till de andra barnen, Sara är 4år o världen goaste, förutom mina egna förstås.
När jag kom hem efter jobbet så var middagen nästan färdig, de hade gjort en potatis o rotfrukts gratäng med köttfärs, gud vad jag blev rörd o glad o de hade sparat en bit tårta oxå, nu så ska jag sätta fötterna i ett varmt fotbad som Anton har tappat upp, vi ses o hörs alla bloggare!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhhhh GRATTIS!!! Inte är det att beklaga....roligt är det ju när man får presenter, eller hur?!?! :-D

En tid framöver blir det ganska rushigt på morgonen.....samåker med grannen....men vi kan ju höras!

2006-10-16 @ 20:17:59
Postat av: Kajsa

Allt som din familj gör för dej är du värd! Grattis i gen!!!!

2006-10-16 @ 21:44:15
Postat av: häxan1

grattis på EFTERSKOTT!!!!!!!!!!!

2006-10-17 @ 11:03:24
Postat av: Linda

Grattis i efterskott!
Hoppas du hade en bra födelsedag!

Postat av: elli

Vågar=lättrörda eller????
Visst är det roligt att få bli tacksam och lycklig över nåt som andra gjort för en? Kram kåleka

2006-10-17 @ 19:22:52
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

Grattis i efterskott !!! och vad kul att du blev ihågkommen av din familj på din dag !!!

2006-10-17 @ 19:52:32
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Vilken härlig dag du fick!

2006-10-17 @ 22:46:56
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Allt har gått jättebra i dag! Krya på din fot!!!

2006-10-18 @ 22:20:34
Postat av: elli

Segpropp!!!!!

2006-10-21 @ 20:13:24
Postat av: Kajsa

Har du fått ont i händerna nu...? Ingen uppdatering....Voi voi vad jag har mkt att förtälja dej! Din planering i morgonbitti kommer att gå om intet...hehehe...hur mår du föresten? Så sällan som du är på bloggen så får jag väl skicka ett sms i stället....

2006-10-22 @ 10:00:24
Postat av: elli

Hoppas du får hjälp från läkarna i morgon. Hör av dej!! Kram min ven

2006-10-22 @ 20:29:13
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback