Helgen som kom o gick.....

I fredags när jag kom hem från jobbet så sa min gube att vi var bjudna på taco-middag i Karungi, det var ju roligt att höra och vi som hade Anna i Kukkola hos Lisa, de höll på med hennes häst så det var bara att fara dit o hämta henne o sedan tillbaka till Karungi.
Där var det god middag o dryck oxå, var av att en viss person hade trumslagare i huvudet på lördags morgonen o en förfärlig hosta o det blev ju inte bättre när man var tvungen att hosta emellanåt.
I lördags fick Anna sin nya säng från Jysk o gissa om hon blev glad...
Senare bjöd vi på smörgåstårta igen, vi hade min lillebror med familj här o Kalles systerson från Piteå.
Han hjälpte Kalle att sanera oljetanken i källaren så att vi kan ta bort den o få större förråd där nere.
Karro, hon åkte till Lule en sväng för att vara med sina komisar på någon sorts galej, henne fick man vara in till stan för att hämta, har oxå hunnit in på katalog o investerat i en ny bh o en tröja till sonen.
Var på väg från stan när svärmor bjöd in oss på middag o efterrätt, det var smarrigt o vi har precis kommit därifrån.
Ska ta en kopp te o bara slappa o ta igen mig från fredagen!!!!!


Kommentarer
Postat av: eiralainen

Vänta nu...har sonen fått en ny bh och en ny tröja??? *skojas*

Postat av: Kajsa

Vilken helg du haft! Vi synns i morgon på joppet, jag har stängningen!

2006-10-01 @ 21:14:55
Postat av: Nina

Lyckad helg med andra ord !!!

2006-10-02 @ 08:30:51
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Annika

Verkar ha varit en myshelg! Tänkte oxå kommentera såsom Eira!! :-D

2006-10-02 @ 12:50:20
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anki

Jag blir lika chockad varje gång jag kollar din blogg, Det blir liksom WOW hon har uppdaterat :-D
(en liten pik)
Ha en bra dag

2006-10-02 @ 17:09:46
Postat av: elli

Håller med Anki. Jag är chockad, en uppdatering!!
Kan tänka mej att det var tufft att hosta i söndags...

2006-10-02 @ 18:03:26
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Linda

Vilken härlig helg!

2006-10-02 @ 19:11:10
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sussi

Drömde om dig inatt1 Du var på HM och handlade - i cerise hulahulaklänning :D! Hahaha, det var faktiskt riktigt fint!!

2006-10-06 @ 08:07:52
Postat av: Kajsa

Vad du var fin i går!

2006-10-08 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback