Suck !!!!!

Fy för att var hemma o vara halv invalid......

Vad har hänt sedan sist jag uppdaterade mig ?
Lite om min sjukdoms bild: den lyder som så att jag får ej stödja så mycket på foten så jag hoppar på kryckor o det är inte det lättaste, jag är hemma till fredag o far o provar igen o jobba, längtar så mycket efter alla barn på förskoleklassen o frillo!!!!
Den stora ungen har åkt hem till Lule o visst känns det .... den näst största ungen har brutit upp med killen o flyttat till den stora ungen igen..... de har väl tänkt ta en paus eller vad det nu heter!!!!
När vi flyttat hennes alla saker till lägenheten så såg jag att  hennes nya cykel stod ute ännu o sa att ska vi sätta in den i förrådet men det sa hon att det hinner hon göra sedan, när vi kom tillbaka efter att ha hämtat pizza så var cykeln borta..... flickorna hann elda upp sig , jag lugnade dom o sa att  titta i cykelförrådet ( spåren av cykeln ledde ditåt) om den är där o gissa om vi vart överraskade, någon snäll människa(det finns sådana än) hade lyft in den dit!!
Anton har vart i Lule hela höstlovs veckan o tänkte inte komma hem alls..... han hade sin dator med sig....så det var ingen brådska att komma hem.
Har tänt ljus på gravarna för de som ej finns mer, tänker på mormor som snart varit borta i två år snyft (en tår faller på kinden) vet ej om man blivit "mer" känslig på senare år?
Min syster har sytt spis-julhanddukar  som jag har till försäljning på frillo på  fredag om det är någon som vill inhandla en fin julklapp????
När Kalle var till Lule o hämtade Anton så var han in på Jula om inhandlade en boxer till tv:n, oj vad det vart mer att titta på.... just nu följer jag Star Trek på tv6, nu ska jag sätta mig tillrätta i soffan med en kopp te, si ju leijter alligeitter alla plokkare!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tat lugnt och och titta nu på Tv när ni har boxer, så du blir bättre snart. De där spishandukarna har jag nött ut många av.... Så bra att du förvarnade, då måste börsen med. Vad kostar de ?

Postat av: Linda

Är i Stockholm på fredag, kan du spara en handduk till mig??

2006-11-08 @ 12:52:16
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Ja, vad kostar dom?

2006-11-08 @ 21:20:56
Postat av: elli

Ha!!! Min senila lilla vän GLÖMDE handdukarna!!!! Men i och för sig så hade hon ju 2 kryckor att hålla reda på...

2006-11-11 @ 19:39:35
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback