Kissen!

Kissen!

Så här bra borde man ha det!!!!
Här blir man kallad det ena och det andra om man inte uppdaterar sig ofta....
Vad som hänt senast: förra veckan var man ju på invigningen av Ikea och fick sig ett presentkort på 300 kronor och det var ej fy skam, för man stod ju där i 3 timmar och väntade och väntade, tacka vet jag Ronny Eriksson, han kan värma upp en ganska så frusen publik.
Väl inne i butiken så var det varmt och skönt, vi gick ganska fort till resturangen och åt och fikade, för att orka shoppa, det blev både det ena och det andra bl.a ljus olika slag,täcken till gubben och mig själv, 6 koppar, små stapel lådor åt barnen, ytterkrukor i vitt och godis.
I fredags så sa gubben att ska vi fara på Ikea på lördag och visst ställer man upp och far men gud vad vi ångrade oss, först snurrade vi och sökte parkering i säkert 45 min och väl där var kö in och kö ut, så allt de vi tänkte inhandla blev kvar där. Vi hade tänkt äta middag på resturangen men det fick bli Bacchaus istället.
I måndags var jag och Anna och handlade varorna som blev kvar i från lördags och lite till, vi hann oxå besöka Rusta där införskaffades det en ljus slinga med fjärilar m.m.
Idag har vi vart till barn mottagningen i Kalix med Anna och Anton, de var bra med lungorna, men gossen måste smörja sig mer och oftare nu när vintern kommer, han får börja prova äta fisk men bara hemma än så länge, Anton blev jätteglad!
Vi hant in till Repas butik oxå där hittade jag panelgardiner till julen, tänkte nästan sätta upp dessa i helgen men får se hur det blir......
Var oxå in till Ica i Näsbyn och köpte butterkaka och winerbröd som vi bjöd de äldre paret på!
Nu ska jag leta efter sjalmönster på nätet så vi hörs alla plockare!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken dag du har haft! Fanns det helröda panelisar på Repa?

2006-11-22 @ 21:44:18
Postat av: Nina

Jag måste nog oxkså åka förbi Repa en sväng nästa vecka. Kanske hinner någon dag när jag kommer från Luleå.

och det där med uppdatering och bli kallad både det ena och andra....vi data nördar vill ju ha uppdateringar OFTA....;)

Postat av: Linda

Hoppas du hittar nått bra mönster, har oxå letat ett!

2006-11-24 @ 17:08:01
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: elli

Ta med mönstren till skolan om du hittar nåt i minj stil, du vet!

2006-11-25 @ 14:47:01
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Tjingeling!

2006-11-25 @ 20:30:24
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Är du pank nu eller?? ;)

2006-11-26 @ 22:17:56
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

Trevlig helg :)

2006-12-01 @ 12:31:58
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback