Morsdag !

Har äntligen fått sätta mig framför datorn och läsa lite bloggar.
Här har det varit lugnt, var till min mor på morgonen och fick plantor plus en stor pelargon som min mormor har drivit upp när hon levde så mamma sa att var rädd om den och det ska jag vara.
Har sått i mina sålådor,lagom till att det kom regn.
Lagade middag och var nästa färdig med denna så fick vi besök av Kalles mellan syster och en av hennes söner, de hade vart till svärmor och svärfar och tog med dom till oss, det var roligt att de äldre kom ut lite.
Bjöd förståss på middag och efterrätt(mazariner och ckokladpraliner).
Nu är det lite uppladdning för morgondagen som gäller, för man ska åka med jobbar- kompisarna på vårruset i Luleå på eftermiddagen.
Själv ska jag promenera dessa 5 kilometer eler vad det nu var !!!!!!!
Ta det lugnt och sov gott så vaknar man tort !!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas ni får fint väder i Liuleå i morgon! Å du! Tappa inte huvudet! Det finns cider i påsen...visserligen alkoholfritt men ändå...

2006-05-28 @ 23:44:36
Postat av: Nina

Hoppas det går bra för er i Luleå idag.
Lycka till.

Postat av: Karolina

Jag kommer till hälsans hus med sofia idag, för att hejja på er!
Ring när du har kommit hem sen :)

2006-05-29 @ 13:19:14
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Sussi

Hörde att ni skall iväg imorrn - lycka till!

2006-05-29 @ 18:55:26
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: elli

Hördu lilla Kellogs brutta!!!!

2006-05-30 @ 20:08:36
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback