Helgen kom och helgen gick.....

Nu har vi haft en helg till som bara susade förbi.
Var till Luleå på 9 års kalas hos guddottern i Lövskär, det var bara jag och Anna som kunde åka, Anton har sån fruktansvärd pollen allergi just nu, så Kalle stannade hemma med honom.
När vi nu ändå var där så gjorde vi stan, vi shoppade: skor till de stora flickorna Sofia skulle ha skor som passar till balklänningen och det hittade vi, samt Karro, fast hon sa att hon ej behöver, så fick hon ett par ändå....
Själv köpte jag ett par sköna och inte så fina skor men vad gör det bara de är sköna att gå i.
Håller på att göra en ny blombänk i form av en båt, ungarna har haft en röd plastbåt som sandlåda när de var mindre, så nu ska det bli en liten blombänk, det blir både mastoch segel på den.
Anna har bestämt vilka blommor som ska sättas i den.
Måste gå och titta till min potatisgratäng och kycklingen som ska bli middag idag.
See you later, aligeter........

Kommentarer
Postat av: elli

Ta med dojerna i morgon så jag få se dom!!!!

Postat av: kajsa

Mmmmm...kyckling är super gott!

2006-05-22 @ 06:56:43
Postat av: Nina

Jag älskar kyckling i alla varianter och sedan ännu potatisgratäng till.....oj, oj jag blir hungrig och snålvattnet börjar nästan att rinna....

2006-05-22 @ 08:56:55
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: joannah

jag vågar ännu inte äta kyckling för fågelinfluensan =)

2006-05-22 @ 08:58:30
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Sussi

Tänk att du blir våran nya fröken =D!!!

2006-05-24 @ 18:20:52
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback