Storstädat !!!

Nu har man storstädat hela huset, från toppen och till grunden.
Har vart till Luleå och titat på en lägenhet åt storbarnen, den var jättefin med nya fina ljusa tapeter, vi får se om vi får den!
De små har tjatat sedan onsdag att vi ska fara och åka skidor men det var kallt till på torsdag, så var vi en tur och i idag var vi två gånger och åkte. Tvättade alla sängkläder och hängde ut dessa och vad gott det luktade när jag hämtade in dom.
Har oxå bytt gardiner i köket och rummet, jag fick lite inspiration över, så jag sydde nya till rummet, hade fått tyg av min mor det blev paneler.
Ska börja med maten snart, ungarna har bestämt att vi ska äta kebab och pommes frites med dressing och grönsaker, vi syns och hörs kära bloggare!!

Kommentarer
Postat av: elli

Va gött det låter med middan. Jag hatar då solen ligger på för nu ser man verkligen hur skitiga fönstrena är alltså! See you tomorrow!

Postat av: joannah

åå vad gott det lät med kebaben!

2006-03-12 @ 14:33:02
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Kajsa

skitsmaskigt! vi ses i morrn!

2006-03-12 @ 18:32:09
Postat av: aegnes

det är ju inte helt fel med kebab men jag tar mycket hellre lite kinamat, längtar efter det nu nåt enormt.

2006-03-12 @ 18:52:04
Postat av: Nina

Sluta städa nu...annars måste du snart börja om på nytt.....snart har det väl gått en vecka ...eller två.

2006-03-18 @ 20:17:23
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback