Utflykt.........

Har precis kommit hem från en lång utflykt som strandade i Piteå.
Var och hälsade på Kalles mellan syster och hennes barn och barnbarn,
sedan gick färden till Luleå och till de stora flickorna, där var de på väg på en fest.....
Jag har lite svårt att slappna av för Anna är på skolresa till Göteborg, de har kommit fram har hon ringt och sagt och att allt har gått bra.... snyft och snörvel......
Jag ska ringa varje dag och höra hur det är, eller är man för mammig??????
Nu ska jag gå och hälsa på den kända mannen från himmelen.....John Blund!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag skulle åxå ha ringt varje dag om nån av mina vart på resa...man ska aldrig sluta att bry sej!

2006-06-04 @ 12:49:45
Postat av: elli

Du är absolut inte för mammig!!!!!

Postat av: Annika

Jag ringer till Mattias flera ggr om dagen och kollar hur det går!!!

2006-06-05 @ 08:47:40
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag skulle också ringa och säkert oftare än en gång per dag !! Och du är inte för mammig, du bryr dig bara om dina barn !

2006-06-05 @ 08:59:21
Postat av: Sussi

Jag skulle nog ha linjen öppen tror jag... I en vecka! Säkert!!!

2006-06-05 @ 13:21:07
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Majsan! Ja, självklart är du välkommen!! 18,00, och viktigaste av allt. Baddräkt och bekväma skor, är ett måste!! :-D

2006-06-07 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback