Jaha, så då var det gjort....

Äntligen har jag fått ut allt i växthuset.
Måste bara berätta att min näst äldsta har förlovat sig, förra onsdagen på balen hade dom gjort det, vad kul och skönt för hon har vart med om så mycket redan som ung......
Killen är en "super duper kille nummer ett".

Så har ett till skolår gått,när jag satt och skrev det sista veckobrevet så hade jag tårar i ögonen, det är sorgset att skiljas från dessa fin barn som jag fått äran att undervisa i ett år.
Men det blir nya tag till hösten fast det ej är klart hur det ska se ut än......
Har lovat att skicka några foton som ej vi fått ut från skrivaren under sommaren, barnen frågade om det kommer att vara ett riktigt brev!!!!!!
Klart att man gör det nu när de väntar på brev.....
Nu ska göra mig en varm macka och se lite tv, för att sedan ta fram kläder åt de mindre här hemma och kanske till mig själv oxå.
Vi höras och synas.....

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hallåj - tack för senast! Om jag inte redan sagt d...

Postat av: Annika

Men du får ju kanske ett stort gäng underbara sexåringar till hösten!!! SÅ då har du iaf nåt att se fram emot. Men jag förstår att det är svårt att skiljas från de små!!

2006-06-14 @ 13:31:37
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anonym

svårt att skiljas, säkert. och säkert svårt för de små liven också.....

Hoppas du överlever med nya gruppen till hösten.

2006-06-14 @ 21:51:44
Postat av: Nina

det var bara jag....mitt namn försvann

2006-06-14 @ 21:54:55
Postat av: Karolina

hallå, dags att uppdatera sig lite kanske?
Vi kommer hem till helgen, men då får katterna följa med, om vi inte hittar nån som passor dom åt oss, vill säga..

2006-06-15 @ 18:17:04
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Karolina

passar, kanske det heter och inte passor.
Hm, bra sverige jag har.

2006-06-15 @ 18:17:33
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: elli

Lipsill!!!! (ska jag säja...)

2006-06-15 @ 19:09:01
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Tjena lipsill!!! Får man ingen uppdatering från persofesten.... kram från en annan lipsill...

2006-06-17 @ 17:43:15
Postat av: Kajsa

Men det var ju värsta...har din klocka stannat eller...du är ju lika seg som din kollega...

2006-06-18 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback