Äntligen!!!!!!

Nu har semestern börjat, jag tog måndag o tisdag ledigt för vid skulle bara ha 3 barn, agneta lovade att det gick bra (tack Agnes) ska inte glömma detta.
(min gubbe ska vara i stan 8.15 på måndag med den andra bilen och byta framruta och ahn vill inte sitta 5 timmar i stan, så då får jag väl hämta honom därifrån) detta var den riktiga orsaken till att jag tog extra ledigt.
Under dagen har vi från förskolan vart på Mattis stranden och där minsann så mötte vi Anki som hade Helge med sig, hon hade doppat sig i älven, det var väldigt modigt av henne för det var kallllllltttttt i vattnet.
Agnes och jag trodde inte henne först men hon doppade sig 2 gånger, bara för att vi skulle se att hon gjort detta tidigare:)
Vi tyckte att det var synd att inte kameran var med...... men det tyckte inte Anki.....
Elli uppdatera dig.....
Nu så ska gubben ha datorn, så vi ses väl på stranden kära bloggare!!!???

Kommentarer
Postat av: Sussi

Japps - vi ses åver där nån dag!

Postat av: Anonym

å jag badade med, fast jag inte hade badkläder med!
å katta åxå fast hon hade ju badkläder

2006-06-30 @ 21:11:48
Postat av: Anki

Visst är det skönt med semester???Nu kan du ju också bada så mycke du vill!!
I älven alltså:-)

2006-07-01 @ 11:11:13
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Härligt med smester ! passa på att bada och njut av sommaren.

2006-07-01 @ 18:08:54
Postat av: kajsa

Jaa, nu kan du verkligen bada när du vill....

2006-07-01 @ 21:03:10
Postat av: emma

ha en trevlig semester :-)

2006-07-02 @ 00:06:39
URL: http://hemmaemma.webblogg.se
Postat av: joannah

hoppas du får en jätte skön semester!

2006-07-02 @ 19:37:02
Postat av: aegnes

njut nu av din extra "semester" som du kanske läste i min blogg så missuppfattade jag dig ,men det gör inget. kram

2006-07-03 @ 08:30:18
Postat av: elli

Men ska du inte uppdatera dej...???

2006-07-03 @ 16:59:12
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback