Hälften kvar......

Nu har man hälften av semestern kvar, det känns lite tråkigt.
I lördags var jag med i stadskampen i happis med vårat lag älvlaget,det var roligt och vad vi kämpade på, vi var bäst av alla lagen tyckte jag!
Vad har hänt här mera då ?
Dagarna bara går och går, i söndags var det åskväder och gissa vem som satt i bilen o åkte en tur.....
Idag var vi in till stan ,på Jysk och köpte en tv-bänk, vi möblerade om i vardagsrummet, det var int ett litet jobb,men man fick slänga lite saker och annat skräp.
Ska fortsätta o se på Allsången på Skansen o äta lite chips o bara vara....
Vi hörs alla bloggilaiset!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tyckte åxå att vi var bäst...och mest...

2006-07-25 @ 22:20:11
Postat av: elli

HA!!! Hälften kvar!! Jag har bara en halv vecka kvar och jag har ÅNGEST!! Vill inte!!!

Postat av: Nina

Klart ni var bäst på Lördag !!!

...ta ingen semester nästa år så behöver du inte ha ångset över att den tar slut´*skratt*

Jag VET hur det är med sådan ångest, men skönt faktiskt att veta att i år blir det ingen "återgå till jobb ångest"...istället blir det ångest över att fortsätta skolan....

2006-07-26 @ 12:02:02
Postat av: Anki

Ni kan ju inte ha varit bäst för min dotter var med i ett annat lag och de blev minsann 3:a så det så.....(kustlaget)

2006-07-26 @ 12:20:01
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Var åxå och shoppade på Jysk - skall göra ett återbesök där :)...

2006-07-26 @ 17:11:02
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: häxan1

har ej varit å tittat på stadskampen, men håller med Anki....(Anna var MED)

2006-07-27 @ 08:19:05
Postat av: Sussi

Du - när börjar barnen? Vilken dag... vilken tid, var... Viktor undrar massor, har inga svar att ge...

2006-07-29 @ 21:52:41
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback