Gud vad skönt !!!

Vad det är skönt att vara ledig, man behöver ej stiga upp i ottan och göra frukost till barnen,man kan sova lite längre på morgonen, barnen vaknar vid 10 tiden först, då är det nästan luchtid....
Vad har jag gjort då: igår var vi till svärföräldrarna och satte upp moskitotältet på gården åt dom, det kommer folk på onsdag dit och är det så här varmt så vill man nog sitta ute och äta.
Idag har varit och fått ny framruta i XM:en(bilen) det tog 5 timmar innan vi fick köra med den, så väntan var ganska lång.
Vi var över till Torne och shoppade lite. Sedan hem för att vattna i potatislandet och sålådorna, ungarna gnällde och ville och bada, så vi åkte till Hirvijärvi o badade, t.o.m. jag badade och det var ganska varmt.
Men det enda som var äckligt där var att de som for när vi kom hade badat sina 2 gråhunder där, så bryggan var full i hundhår, fick börja skölja av den innan Anton kunde gå ner i vattnet, usch!!!!
Ska ta och stänga av datorn för det mullrar nu!!!!!!!
Ska nog sätta mig i bilen en stund, vi hörs!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha, ha vad jag skrattade när jag läste om att du skulle sätta dig i bilen...vi kom hem sent med ungarna igår kväll...och då säger Emmy när vi kliver ut på gården: " Maria Flygel går nog ut i bilen och kör en sväng....för hon känner sig tryggast där"....

2006-07-04 @ 07:35:54
Postat av: Annika

Mullret har jag missat helt....sussade såå sött vid den tiden som du har bloggat!! :-D

2006-07-04 @ 08:16:04
Postat av: kajsa

Här mullrade bara lite...

2006-07-04 @ 09:29:38
Postat av: Anki

Visst är det väl skönt med semester???
Har du verkligen badat?????

Postat av: Sussi

Hörde heller inget... Hmmm - jag brukar vakna...

2006-07-04 @ 19:37:54
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

Jag har oxå missat mullrandet helt, sovit som en stock*snark*

2006-07-04 @ 20:38:55
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: elli

Är du rädd för åska sera kåleka!?

2006-07-04 @ 22:20:47
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Lotta

brukar tvinga min kära pojkvän att umgås med mej så fort jag hör minsta lilla buller.. :P

2006-07-05 @ 19:39:05
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: aegnes

mycket tack för i torsdag, både taxi å sällskap.det var behövligt, fast jag fick ju bli lite "lessen" när jag kom hem... disken:(

2006-07-08 @ 06:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback