Varmt och fuktigt!!!!

Fy vad varmt det var i natt, vaknade flera gånger, fick öppna fönstret mer varje gång, men där utanför fanns ingen luft.....om det blir regn så tror jag att det blir ett fruktansvärt oväder!!
Vad har nu hänt under denna vecka?
Jo, jag har fått 10 små underbara 6åringar i min grupp, alla är de olika på sitt sätt!!!!
Man är helt slut när man kommer hem på eftermiddan, man orkar ej göra ngt annat än precis det man måste.
Just nu medans tårtbotten är i ugnen, så passar jag på att blogga!! och uppdatera, det blir nog så i fortsättningen också att på lördagar kommer uppdateringen!!!!!
Tänkte baka så att det finns fika till söndag och måndag för min allra minsta dotter fyller tonåring på måndag,men endel kommer i morgon redan och firar henne.
Tänk att liten blir stor, snart har man bara pojken hemma......och vad gör man när huset blir tomt och tyst????
Endel av oss bloggisar kanske syns under kväller på Seittu???
Måste gå och ta ut kakan,si ju later!!!!

Kommentarer
Postat av: elli

men visst hade vi kul igår????

Postat av: Sara

haha, Anneli var inte direkt på topp idag men :D hon får skylla sig själv ;) precis som jag gör, huvudet o illamåendet vägrar ge sig o jag funderar på att bli nykterist :D

2006-08-27 @ 19:52:31
Postat av: Kajsa

Hm...hoppas att Sara talar sanning nu...När huset blir tomt kan ni ju starta upp en ny kull...TACK för i lördags...Peter var nöjd med "bålchefen"!!!!

2006-08-28 @ 08:41:39
Postat av: Sussi

Ont i håret igår?

2006-08-28 @ 11:12:01
Postat av: Lotta

hörde att det var ditt fel att Anneli fick för mkt i sej.. ;-)

2006-08-28 @ 16:26:53
Postat av: Linda

Mumsigt med tårta

2006-08-28 @ 17:43:15
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Du får väl skaffa lite nya babysar:))

2006-08-28 @ 20:19:27
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Gratulera Anna så mkt från oss!!! Om jag hade vetat så hade vi ju sjungit för henne åxå i lördags!

2006-08-29 @ 16:26:32
Postat av: elli

Jävla fisboll på dej själv!!! När ska du uppdatera dej då??????????????? Kram och trevlig helg kära kåleka

2006-09-01 @ 19:09:54
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: elli

Vem sa för en vecka sedan: AJG UPPDATERAR MEJ PÅ LÖRDAGAR!!! Trodde du menade varje lördag...

2006-09-03 @ 11:06:00
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Annika

Hoppas att du hinner läsa detta innan måndag! :-D

Wille är ledig några dagar (vet ej hur många), han ska på den årliga älgjakten och blir där tills han är less! :-D

Jag ringer för säkerhetsskull imorrn oxå och meddelar!

2006-09-03 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback