Pust !!!!!

Värmen verkar ha kommit tillbaka.
Var till Luleå med ungarna, de skulle stanna några dagar med Karro där, trodde att man skulle njuta av att vara på två, men vad gör man jo man ringer till ungarna flera gånger per dag och hör hur de har det.
Vill gärna hämta hem dom redan idag, men det fick jag inte!!!!!!
Har inte vart ensamma sedan den första ungen föddes för snart 20 år sedan.....
Har slängt ut alla mattor och tvättat dessa med högtryckstvätten, gud! vad bra det blev!!!
Vi måste börja med avloppet idag, det stiger när jag kör diskmaskinen och kluckar när det äntligen sjunker, inte ett roligt jobb!!!!

Sii ju leser aligeiter!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så gullig. :) ahh, jag ska hitta den bästa där ute. ;) haha, sticker jag och sara till stan några timmar hinner mamma börja oroa sig å ringer å messar hela tiden, så hon förstår dej nog väl. :D men försök att njuta av att det bara är ni två. :)

2006-08-02 @ 11:15:19
Postat av: Sussi

YAK för avlopp säger jag... :(

Postat av: Anki

Avlopp är inte roliga när det är stopp i dem:-(

2006-08-02 @ 18:27:03
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Ring nästa gång du tvättar mattor så kommer jag med mina*ler*

2006-08-02 @ 18:36:02
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag förstår att du oroar dig....jag är av samma kaliber som du märker jag !!!

2006-08-02 @ 22:01:44
Postat av: Kajsa

Fy för avlopp!!! Alltså som inte funkar...
Om du inte skulle ringa varje dag till ungarna så skulle dom nog tycka att du är konstig...

2006-08-03 @ 09:04:08
Postat av: joannah

Haha ni har ju så bra tid att vara för er själva nu ju! Passa på, än är det inte försent för en 5:e va?

2006-08-04 @ 19:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback