Lördag !!!!

Visste inte vad jag skulle skriva som överskrift, så det fick bli dagen till ära!!!!
Sitter ensam och har precis skrivit ut lite utvecklingsamtal från förra våren.
Man ska ju börja snart om på nytt igen efter att ledigheten är slut.
Var igår och hälsade på Elli och Agnes på dagis, fick en trevlig stund, tack för den flickor...:)
Har städat hela nedervåningen igår och ska fortsätta uppåt till ungarnas rum, men jag bävar mig för att städa Annas rum, där finns det saker till tusen, de ligger på golv och säng, ja överallt.
Annat är det när man går in till gossens rum, där är det nästan städat förrutom lite damm på golvet och tv:n, ordningen själv alltså, brukar pojkar ha sådan ordning, Ni som har pojkar är det så????? Är lite förvånad!!!!
Imorgon kommer de nog hem de små liven om de nu inte får för sig att stanna fler dagar, jag börjar få abstinens.....
Nä, nu väntar dammsugaren och skurborsten på mig, så lång alla hopen!!!!

Kommentarer
Postat av: elli

Ja det var kul astt du tittade in till oss. Nu har du bara en vecka kvar!!! Men försök njuta och stressa inte, speciellt inte med en massa skolgrejer. Det får du göra då du kommer på jobbet!

Postat av: Sussi

Hoppas städningen går snabbt så du hinner njuta av lördagen! Kram!

2006-08-05 @ 15:34:39
Postat av: Kajsa

Jag har tre killar och alla är inte ordningsamma...

2006-08-05 @ 16:16:37
Postat av: Anki

Inte är killar mer ordningssamma. Fast jag tror tjejer är värst:)
I allafall hos oss.

2006-08-05 @ 21:11:40
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Fint det blev när du har ändrat, fast det var fint innan oxå*ler*

2006-08-05 @ 21:35:37
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Förstår att du längtar till jobbet...

2006-08-06 @ 09:16:00
Postat av: Nina

Jga såg dig.....men inte när jag var på väg till jobbet !!
Snyggt med förändring på din blogg....man kanske skulle idas ändra layout lite oftare! Blev så fräscht när du ändrat !!!! städa inte nu så mycket sist sem.veckan, vila och slappa istället, för snart är det FULLT ÖS på fritids och skolan. vojne , vojne månne ni orka med alla små "nya" liven som kommer upp på skolan.!!!

2006-08-06 @ 22:23:14
Postat av: joannah

Håller med Nina, men jag säger städa inte ALLS!! Bara njut!

2006-08-08 @ 21:14:40
Postat av: häxan1

Ingen, av MINA barn, hade ORDNING i rummet, när dom bodde hemma!
annat är det KANSKE NU ????

2006-08-08 @ 22:00:28
Postat av: Lotta

fick du hem ungarna då? :)

2006-08-09 @ 18:27:09
Postat av: Kajsa

Det är ju faktiskt torsdag i dag...

2006-08-10 @ 07:34:46
Postat av: elli

nähä, det är LÖRDAG!!!!

2006-08-12 @ 09:13:24
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback