LÖRDAG!!!!

På måndag börjar man jobba och det ska bli kul, faktiskt!!!
Har man vart ledig i 6 veckor så börjar det att klia i kroppen och knoppen. Har så många ideer och vill dela med mig avdom till kollegorna.
Vet ej hur det kommer att se ut nu till hösten i jobbet,inget är färdigt ännu!!??
Har vart och hjälpt Kalles farbror och tömma huset, fick med oss en gammal möbel,en byrå med 5 lådor av ek(tror jag att det var)tung är den.
Hade tänkt sätta sängkläder i den, men vi får se om det ryms.
Ska gå ut och tvätta Karros mattor som vi tog med oss hem,hon har ej möjlighet att tvätta dessa i tvättstugan där hon bor.
Ta nog och pressar lite också när man väl är ute.
Vi si ju later!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

en vecka mellan inläggen*ler*, blir det oftare uppdatering när jobbet börjar??

Postat av: Anki

Blev ju chockad. Trodde det var samma inlägg, men ack så jag bedrog mig. Du får inte ha samma rubrik man kan ju missa nåt:D
Ha det så trevligt på jobbet.

2006-08-12 @ 19:21:36
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ses på måndag! Den 21a alltså ;)

2006-08-13 @ 14:04:43
Postat av: Kajsa

Trodde åxå att det var samma inlägg, din lurifax! Hoppas att det går som en dans på jobbet i dag....det kanske blir lite rumba...

2006-08-14 @ 07:34:12
Postat av: Annika

Ha en trevlig dag!!

2006-08-14 @ 08:45:29
Postat av: Lotta

hopas det blir bra på jobbet. :)

2006-08-14 @ 12:55:54
Postat av: Nina

Gud va bra syn du har !!! Du ser ju mig på mornarna hur tidigt som helst !!! ......men jag vet vad det är , Nu har du haft semester och då är du utvilad och uppmärksam !!

Till er andra berättar ja: Innan Majsan gick på semester mötte jag henne flera ggr på morogonen när jag varit på väg till jobbet men Maria varit så seeeeeg på att vinka, måste ha varit trötthet i högsta grad. Så det är mycket kul att semestern har gjort susen !!!

2006-08-15 @ 10:44:22
Postat av: Lotta

hoppas hon kommer med då. :) du kan ju be din äldsta dotter hör ava sej då om hon har lust. är lite småsugen att komam dit faktiskt.. :)

2006-08-16 @ 12:41:39
Postat av: Kajsa

Hm...har du bara lördagsuppdateringar eller?

2006-08-18 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback